Nieuwe patiënten
Vanaf heden zijn wij genoodzaakt een tijdelijke patiëntenstop in te voeren voor nieuwe patiënten. Patiënten die de afgelopen 4 jaar niet meer in onze praktijk zijn geweest voor een controle of tandheelkundige behandeling vallen ook onder deze regeling.
We merken dat o.a. door de corona-epidemie er veel tandartsen (vroegtijdig) gestopt zijn, waardoor we bij Identis veel aanmeldingen krijgen voor nieuwe patiënten. Om goede zorg en opvolging te blijven garanderen aan onze bestaande patiënten, hebben we deze noodzakelijke beslissing genomen.
Deze maatregel wordt maandelijks geëvalueerd. Als u wenst, kan u zich via het online inschrijvingsformulier registreren op onze wachtlijst. Uw gegevens worden bijgehouden in een database. Zo kunnen wij u contacteren zodra er een plaats beschikbaar is.
Aanmeldingsdocument nieuwe patiënten
Gelieve dit document in te vullen, en door te mailen naar welkom@identis.be.
Dank voor uw begrip,
Het Identis-team
Afspraak maken
U kunt onze balieassistentes telefonisch bereiken via 03 384 22 22. Wij weten graag van tevoren met welke tandarts u een afspraak wenst te maken én welke behandeling u nodig heeft.
Wij vragen u op tijd voor de behandeling aanwezig te zijn. Indien u een afspraak onverhoopt niet kan nakomen verzoeken we u dit tijdig (minstens 24u voor het begin van de afspraak) te laten weten, zodat we iemand anders in uw plaats kunnen behandelen. U kan ons zowel telefonisch (03/384.22.22) als per e-mail (welkom@identis.be) op de hoogte stellen.
Bij afwezigheid zonder tijdige verwittiging behoudt de tandarts het recht om de zittingstijd te factureren.
Wat neemt u mee de eerste keer dat u op afspraak komt?
Welke gegevens hebben wij nodig?
-uw identiteitskaart
-uw gezondheid: wij vragen u om een medische vragenlijst .doc of .pdf in te vullen. Dit kan ons helpen in de diagnostiek, therapie en preventie. Als u wenst kan u deze vragenlijst ook op voorhand afdrukken en invullen.
Betaalwijze
U kan enkel elektronisch betalen bij ons.
Via Bancontact of Payconiq
Niet met creditcard.
Niet cash
Nazorg
Informatieverstrekking is een zeer belangrijk aspect van onze nazorg. Wij lichten u in over de meest gangbare ongemakken en hoe deze vermeden kunnen worden. Indien nodig vermelden wij u welke medicatie u mag nemen. Als u nog vragen heeft, kan u ons tijdens de openingsuren telefonisch raadplegen op het nummer 03 384 22 22.
Controle
Indien u wenst, kunnen wij u via mail of post een herinneringsbericht sturen voor uw controle. Neem hiervoor contact op met het onthaal.